Saturday, July 30, 2011

D&P - True Love Release August 9th!

at 5:59 PM

The girls will be releasing their new single "True Love" on August 9th! Above is the album cover for the single! I can't wait! Check it out here

Thanks so much to the person who told me about this (:

24 comments:

Anonymous said...

awww omg omg omg omg omg omg omg i am freaking out

Anonymous said...

It's finally happening!

Anonymous said...

Im so excited!
But is it just me or does the cover look a little unprofessional/immature? I think its the borders thats throwing me off. Lol
Still buying though! waited so long for this!

cliquegirlzmedia on July 31, 2011 at 12:36 AM said...

^ It pains me to say this, but I don't really like the cover either :/ I think it's the background too. I feel like the photograph itself should have been left alone; no added background, textures, etc. I hope they release some shots from that shoot so I can make my own cover art for it :x hahaha.

Anonymous said...

I really like the cover a lot. its really unique and different. so colorful and it really pops. I guess thats why everyone has their own opinion but as long as D&P like it which I assume they do or it wouldn't be coming out, thats all that matters. Their record label is professional so im not sure where you are coming from.

Anonymous said...

Perhaps the cover art is to reflect the theme of true love in which everything is bubbly and youthful and of that sort.

Anonymous said...

i love the cover haha, they say theres even bigger news, will that be the album release date? hopefully xD i'm finally glad they are releasing everything now :D its about time xD

lilixtears said...

I'm excited to hear their new stuff but gosh, that cover art just doesn't look inviting. -___-

Anonymous said...

I'm glad I'm not the only one who doesn't like the cover! I was worried I was being overly picky for a moment haha x
but it kind of looks like someone went on picnik and added as much as they could to it.

But oh well, I'm so happy for the girls and the success that they're achieving, aw I feel like a proud mother hahaha.
I love how a lot of us have been around with them since the start and we've had the chance to watch them grow. (:

Anonymous said...

I also don't like the cover for the same reasons....

Anonymous said...

love all the colors! they look so pretty cant wait to hear the song. will it be on itunes?

cliquegirlzmedia on July 31, 2011 at 5:16 PM said...

No word on iTunes yet, but it most likely will be available on both (:

Anonymous said...

wow I think the girls look amazing and not sure why all this negative about the art work. its art and music I guess everyone out there are all experts now. well there doing it and were not so I will let them be the experts and I will definitely by the single regardless of the art work.

Anonymous said...

I'm excited !
I don't really like the cover (for the same reasons).
Are there any news on Pretend music video ?

Anonymous said...

I agree that the girls look amazing but the background ruins it. It's just too busy. I wish they'd used a photo from older photo shoots

cliquegirlzmedia on August 1, 2011 at 6:20 PM said...

Are there any news on Pretend music video ?

Nothing as of right now, but like I said, it may show up as an extra on the album or something like that in the future.

Anonymous said...

Is this the single that all the single teasers came from?

Lauren said...

I think they look young and fresh. Very nice picture.

Anonymous said...

definitely a little bit lady gaga-ie.. meaning the 80's throwback. Sure it will be amazing

Fabrizzio González on August 8, 2011 at 6:59 PM said...

hey kristen do you know if true love is gonna be released in itunes mexico store? i want it bad, i've been fan since the clique!

cliquegirlzmedia on August 8, 2011 at 7:28 PM said...

^ I'm honestly not sure :/ I'm not even positive that it will be released on iTunes at all. So far it's just listed on Amazon, so we'll have to see tonight if it is on iTunes at all. And then look from there if it'll be released in other countries. Sorry!

Fabrizzio González on August 8, 2011 at 9:42 PM said...

i think it will be on itunes its just not avaible for preorder :D hopefully

cliquegirlzmedia on August 8, 2011 at 9:57 PM said...

^ That's what I'm hoping! haha.

Anonymous said...

Oi, it's already 9th of August!

 

  Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare