Saturday, May 2, 2009

Gimme Moore Tv episode 3!

at 1:15 AM
Hey guys it's Ariel and Alex, we had a day off and decided to invite a few of our friends and family over for a BBQ. While we were there we noticed we had a lot of extra food, so we said what the heck why not invite a few of our YouTube friends too. So we only invited just a few! A few thousand! lol! Nothing fancy, just spending a little time chillin!





6 comments:

Anonymous said...

I love Gimme Moore TV !! YAAAAY .. Gimme more Gimme more ...

Caelin on May 2, 2009 at 8:38 AM said...

I know that one girl isn't Destinee (She left a comment) but it REALLY looks and sounds like her! LOL.

Anonymous said...

Me too! I could watch her all day (nothing stalkerish lol) but she is so down to earth and funny! LMAO @ trying to throw her mom in the pool! HAHAHA sounds like something I would do! she looks like a nice lady & I know Ariel is close to her..the Moore's rock!!

stay grounded girl..keep being yourself and you are gonna go places!

Anonymous said...

Awesome love it :) cant wait for the next one!

Anonymous said...

loved it! Its so cool to see them just hanging out ya know! Arial seems so freaking happy she is so sweet she deserves it! Be happy and keep playing Arial we love you

Anonymous said...

loved it :) she rocks

 

  Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare